2012. február 20., hétfő

Átok A Halál Völgyéből (2002)

Egy decemberi éjszakán,
Az erdőben barangoltam,
Szívemben reményvesztetten tombolt a szomorúság,
S hirtelen felcsendült egy gyermeki ének.
Ott állt egy kislány, az Éjféli Lány,
Ő a Gyűlölet, Ő az Átok a Halál Völgyéből,
Gyűlöl engem, s végezni akar velem,
De nem sikerülhet neki.
Mert egy Angyal átkarolt,
És a félelmem szertefoszlott,
Tudtam, hogy megvéd,
Tudtam, hogy szeret engem,
De tudtam, hogy tehetetlen.
Felüvöltők,
S örök álomba szenderülök,
Testem a hóban fekszik,
Körülöttem tollak vannak,
Az Angyal is meghalt.
Lelkem térdre borul,
S lágyan lebeg a Halál Völgye felé,
A holtak lelkei bolyonganak itt céltalanul,
S magányosan.
Ameddig csak a szem ellát,
Szélfútta, jellegtelen síkság terül el,
A távolban egy kis erdő terpeszkedik el,
Az a Megváltás Földje...


A verset írta: Szabó Koppány (2002)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése